+48 880 12 10 12 office@renderfilm.pl

Filmy do mediów społecznościowych — korzyści:

  • znakomicie uzupełnia strategię marketingową,
  • tworzy pozytywny wizerunek firmy,
  • jego przekaz jest łatwy w odbiorze,
  • zachęca do kupna produktów lub usług,
  • podnosi prestiż firmy, kreuje jej wizerunek oraz wpływa na wybór potencjalnych klientów.

Filmy do mediów społecznościowych — przeznaczenie:

  • na portalach społecznościowych,
  • na portalach społecznościowych branżowych,
  • umieszczanie na stronach internetowych
  • wyświetlanie na monitorach plazmowych (np. na targach, na konferencjach, w galeriach handlowych, w komunikacji miejskiej).
Showreel - Portfolio Render Film

Showreel - Render Film

Spot promocyjny - MIDAN

Spot promocyjny - MIDAN

Spot reklamowy - GameSkil

Spot reklamowy - GameSkil

Film promocyjny - Sąd Najwyższy

Film promocyjny - Sąd Najwyższy

Film Promocyjny - BTB

Film promocyjny - BTB

Film Promocyjny – Enea

Film promocyjny – Enea

Film wizerunkowy - IPN

Film wizerunkowy - IPN

Film promocyjny - MagazynierPL

Film promocyjny - MagazynierPL

Spot promocyjny - Alchimica

Spot promocyjny - Alchimica

Trzy największe platformy społecznościowe dla firm, które znacznie zwiększają sprzedaż za pomocą treści wideo to: Facebook, YouTube, Instagram.

Czas realizacji filmu: od 1 do 5 dni roboczych
Koszt: wersja podstawowa filmu zaczyna się od 2900* zł netto

*Każdy materiał video wymaga precyzyjnego omówienia i ustalenia szczegółów:

  • ilości dni zdjęciowych,
  • lokalizacji,
  • wyboru ekipy filmowej,
  • uwzględnienia m.in.: charakteryzacji, lektora, animacji komputerowych, muzyki.

Jak wygląda proces tworzenia Filmy do mediów społecznościowych?

  1. Precyzyjne określenie odbiorcy filmu — na podstawie wywiadu.
  2. Treatment – przygotowanie pierwszej wstępnej koncepcji filmu.
  3. Konsultacja z klientem – modyfikacje założeń.
  4. Stworzenie finalnego scenariusza.
  5. Realizacja nagrań video na planie zdjęciowym.
  6. Montaż nagranego materiału.
  7. Postprodukcja wraz z udźwiękowieniem.
  8. Przekazanie gotowego filmu z prawami autorskimi.
movie player

Wideopost

To filmowa forma wpisu np. na Facebooku czy LinkedInie. Zamiast zwykłego zdjęcia fotografii widzimy krótki film z napisami i logiem. Już kilka wideo-postów może tworzyć małą kampanię promocyjno-informacyjną.

video conference

Spot wideo

Krótka forma przekazu od 10 do 30 sekund. Przedstawiają firmę, produkt, bądź konkretną usługę. Zachęca do zapoznania się ze szczegółową ofertą.

video tutorials

Videocast

Podcast to forma internetowej publikacji audio, a konkretnie audycji internetowej, w której jedna lub kilka osób opowiadają o czymś konkretnym, lub prowadzą rozmowę na wybrany temat. Podcasty można realizować w postaci wideo, jest to wtedy videocast, który wciąż pozostaje podcastem z dodatkiem wizji.

online meeting

Tutorial

Bardzo popularne formy video, specjaliści lub eksperci opowiadają o danym zagadnieniu, mówiąc wprost do odbiorcy. Osoba, która wypowiada się w filmie, dobrze lubi mówić i nie obawia się wystąpień publicznych. Nasze doświadczanie zawsze procentuje w tego rodzaju nagraniach.

W Polsce z mediów społecznościowych korzysta ponad 20 milionów osób, dlatego tworzymy filmy do mediów społecznościowych dla naszych klientów.

Social media są dziś nieodzownym elementem naszej codzienności. To pokazuje, jak ważnym narzędziem jest: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter czy Tik Tok. Social media umożliwiają dotarcie z naszym produktem lub usługami do szerokiego grona potencjalnych odbiorców, przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym. Internet dokonał rewolucji w świecie reklamy.

Na ekranach monitorów widzimy jak największe koncerny oraz mikro firmy rywalizują o potencjalnych odbiorców. Media społecznościowe wyrównują szansę przebicia, dają możliwość dotarcia do swoich klientów. Potrzebna bardzo dobrego pomysłu, nowoczesnej kreacji oraz umiejętności opowiadania obrazem i dźwiękiem. Jeszcze kilka lat temu o takich zasięgach mniejsze firmy mogły tylko pomarzyć. Obecnie, dobrze nakręcone oraz zmontowane filmy do mediów społecznościowych mogą dorównać popularnością reklamie telewizyjnej, a gdy staną się wiralem – nawet ją prześcignąć.

Wychodzimy poza schematy, działamy kreatywnie i szukamy nieszablonowych ujęć.

Z badań socjologicznych wynika, że 83 procent użytkowników portali społecznościowych chętniej ogląda filmy, niż czyta długie teksty, ponieważ nasz mózg zdecydowanie łatwiej przyswaja treści obrazkowe niż pisane. Dlatego warto zadbać, aby publikowane treści video były atrakcyjne i zapadały w pamięci.

 

Co możemy dla Ciebie przygotować? Spot, video-post czy może film promocyjny?

A Ty tylko umieść go na swoim Facebooku, Instagramie i pomnażaj sprzedaż.