Filmy korporacyjne i filmy wizerunkowe
Filmy korporacyjne, filmy wizerunkowe — podstawowe cele:
Promowanie i kształtowanie prestiżowego wizerunku marki, firm, instytucji, miasta, stowarzyszenia, fundacji, konkretnych produktów lub usług.
Filmy korporacyjne lub filmy wizerunkowe – korzyści:
- znakomicie uzupełnia strategię marketingową,
tworzy pozytywny wizerunek firmy, - jego przekaz jest łatwy w odbiorze,
- zachęca do kupna produktów lub usług,
- podnosi prestiż firmy, kreuje jej wizerunek oraz wpływa na wybór potencjalnych klientów.
Czas realizacji film korporacyjnego lub wizerunkowego: od 2 do 14 dni roboczych
Koszt: wersja podstawowa filmu zaczyna się od 2700* zł netto
*Każdy materiał video wymaga precyzyjnego omówienia i ustalenia szczegółów:
- pól emisji,
- ilości dni zdjęciowych,
- lokalizacji,
- wyboru ekipy filmowej,
- uwzględnienia m.in.: charakteryzacji, lektora, animacji komputerowych, muzyki.
Jak wygląda proces tworzenia filmów korporacyjnych i filmów wizerunkowych?
- Określenie odbiorcy filmu i pól eksploatacji — na podstawie wywiadu.
- Przygotowanie pierwszej wstępnej koncepcji filmu,
- Konsultacja z Klientem – modyfikacje założeń,
- Stworzenie scenariusza,
- Wybór konkretnych osób występujących w filmie i ustalenie lokacji,
- Realizacja nagrań video na planie zdjęciowym,
- Montaż nagranego materiału i konsultacja,
- Postprodukcja wraz z udźwiękowieniem,
- Przekazanie gotowego filmu z prawami autorskimi.
Filmy korporacyjne i filmy wizerunkowe – przeznaczenie:
- umieszczanie mediach społecznościowych,
- publikacja na stronach internetowych,
- wyświetlanie na dużych monitorach plazmowych – z szczególnym uwzględnieniem targów, konferencji, galerii handlowych, komunikacji miejskiej,
- przekazanie do publikacji w stacjach telewizyjnych.
Filmy korporacyjne oraz filmy wizerunkowe – rozkręcą sprzedaż w Twojej firmie.
Kształtowanie wizerunku firmy czy instytucji to długotrwały i złożony proces, który odpowiada za to, jak nasza firma jest widziana i odbierana przez swoich klientów. Już w momencie, kiedy zaczynamy myśleć o własnej firmie powinniśmy zwróci uwagę na właściwy wybór nazwy, logotypu czy hasła firmowego, ponieważ te podstawowe elementy składają się na wizerunek firmy.
Aby nasza działalność przynosiła odpowiednie zyski, zdobywała kolejnych klientów i miała szansę na szybki rozwój, musi nie tylko zaistnieć, ale przede wszystkim utrwalić się w pamięci ludzi oraz zdobyć ich zaufanie. Każda firma posiada swoją tożsamość, która odróżnia ją od tysiąca innych firm działających na rynku.
Badając obecne trendy jesteśmy przekonani, że filmy korporacyjne lub filmy wizerunkowe przyczyniają się do znacznego kilkukrotnego wzrostu rozpoznawalności danej firmy, lub konkretnego produktu i mają istotny wpływ na wyniki sprzedażowe.
Ponad połowa użytkowników sieci ogląda video każdego dnia.




Będąc dostawcami produktów lub usług wysokiej klasy, mamy szansę zbudować dla swojej firmy tak dobry wizerunek, że nasza marka stanie się synonimem najwyższej jakości. Samo dążenie do osiągnięcia takiego poziomu to nie wszystko, aby wizerunek mógł powstać i utrwalić się w świadomości klientów, należy zadbać o elementy wpływające na ten proces. Należą do nich:
- Wizja rozwoju firmy – przygotowanie odpowiedniej misji,
- Przygotowanie odpowiedniej nazwy, która będzie oryginalna, intrygująca i chwytliwa,
- Stworzenie nowoczesnego i czytelnego logo – wraz z całym system identyfikacji wizualnej firmy,
- Kreacja pozytywnego wizerunku marki w mediach – z szczególnym uwzględnieniem Internetu.
Tu właśnie otwiera się nieograniczona możliwość kreacji własnej marki za pomocą materiałów video. Filmy wizerunkowe, filmy korporacyjne, spoty video pozwalają w doskonały sposób kształtować oblicze firmy lub produktu.
Ważne, aby film korporacyjny lub filmy wizerunkowe były zrealizowane w profesjonalny sposób, w bezkompromisowej jakości, z użyciem zaawansowanych narzędzi, sprzętu. Aby zachwycały odbiorców ciekawymi ujęciami, perfekcyjnie skomponowanymi kadrami, właściwą paletą kolorów i dobrze dooraną ścieżką dźwiękową. Cały materiał video stanie się wizytówką naszej firmy.
Materiały video wzbudzają większe zaufanie wśród odbiorców. Ta forma komunikacji z klientem pomaga skracać dystans, dzięki czemu łatwiej wzbudzać określone reakcje – te, na których nam zależy. Materiały multimedialne pomagają w kształtowaniu wiarygodności.
Przygotowane treści w materiałach video sprawiają, że stajemy się bardziej zauważalni i tym samym rozpoznawalni. Jak pokazują dane, video marketing może znacząco zwiększyć konwersję i poziomu sprzedaży.
Według badań ok. 80 procent klientów decyduje się na zakup produktu po obejrzeniu materiału video. Te wyniki mogą być jeszcze lepsze, pod warunkiem, że przygotowane filmowe treści są najwyższej jakości.
10% osób przeczyta tekst na stronie, ale 90% osób obejrzy video i zdecyduje się na zakup.
Filmy pozwalają przekazać więcej treści w krótszym czasie i intrygującej formie. Mają ogromny potencjał, a jedyne granice wyznacza tu nasza kreatywność i budżet. Badania wykazały, że video lepiej działa na zmysły i pobudza odbiorcę bardziej niż tradycyjny tekst, przy minimalnym wysiłku.
Dzięki filmom przekaz naszej firmy staje się bardziej interaktywny i atrakcyjny, co daje duże możliwości przy kreacji. Mamy też wprost nieograniczony wybór formatów i rodzajów video, jaki możemy wykorzystać przy promocji naszej marki lub produktu. W tym momencie przychodzi z pomocą nasza firma, która już od ponad 12 lat realizuje różnego typu materiały video zapewniając kompleksową obsługę od stworzenia pomysłu do finalnego montażu dowolnego filmu.