Filmy promocyjne i filmy reklamowe — podstawowe cele:
Promowanie firm, instytucji, miast, stowarzyszeń, fundacji, ich wizerunku, marki, produktu, usługi lub inicjatywy o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim.
Filmy reklamowe lub promocyjne — przeznaczenie:
- umieszczanie na stronach internetowych (np. na własnych www, na portalach społecznościowych, na portalach branżowych),
- wyświetlanie na monitorach plazmowych (np. na targach, na konferencjach, w galeriach handlowych, w komunikacji miejskiej),
- przekazanie do emisji stacjom telewizyjnym.
Czas realizacji filmu promocyjnego: od 2 do 14 dni roboczych
Koszt: wersja podstawowa filmu zaczyna się od 2900* zł netto
*Każdy materiał video wymaga precyzyjnego omówienia i ustalenia szczegółów:
- pól emisji,
- ilości dni zdjęciowych,
- lokalizacji,
- wyboru ekipy filmowej,
- uwzględnienia m.in.: charakteryzacji, lektora, animacji komputerowych, muzyki.
Chcesz zamówić film albo omówić szczegóły projektu napisz lub zadzwoń!
Jak wygląda proces tworzenia filmów promocyjnych i filmów reklamowych?
- Precyzyjne określenie odbiorcy filmu i pól eksploatacji — na podstawie wywiadu.
- Treatment – przygotowanie pierwszej wstępnej koncepcji filmu.
- Konsultacja z klientem – modyfikacje założeń.
- Stworzenie finalnego scenariusza.
- Wybór osób występujących w filmie i ustalenie lokacji.
- Realizacja nagrań video na planie zdjęciowym.
- Montaż nagranego materiału i konsultacja.
- Postprodukcja wraz z udźwiękowieniem.
- Przekazanie gotowego filmu z prawami autorskimi.
Analizujemy współczesne trendy biznesowe i wiemy, że stosowanie filmów promocyjnych oraz filmów reklamowych przyczynia się do znacznego — kilkukrotnego wzrostu rozpoznawalności danej marki lub konkretnego produktu. Dlatego zachęcamy naszych Klientów do tego, aby budowali skuteczny marketing między innymi za sprawą produkcji filmów promocyjnych i filmów reklamowych.
Filmy reklamowe i filmy promocyjne – sprawna produkcja i profesjonalny montaż wideo, gwarancją sukcesu Twojej firmy.
Nad realizacją naszych filmów pracują specjaliści, którzy doskonale znają zasady rządzące reklamą. Ponad 12-letnie doświadczanie pozwoliło nam przygotować procedury zapewniające sprawną realizację powiężonych nam projektów przeznaczonych do telewizji oraz internatu. Z tego rodzaju produkcji video mogą korzystać duże i małe firmy, instytucje, miasta, stowarzyszenia, pragnące wypromować swoje produkty, przedsięwzięcia lub poinformować szeroką grupę odbiorców o podejmowanych inicjatywach.
Filmy reklamowe i filmy promocyjne – rozkręcą sprzedaż w Twojej firmie.
Film promocyjny lub film reklamowy jest dłuższy od standardowego spotu reklamowego emitowanego w telewizji. Jest ciekawszą formą przekazu niż słowa sprzedawcy czy najlepsza ulotka. Dzięki takim materiałom video można zbudować oraz utrzymać pozytywny wizerunek swojej marki, promowanego produktu, usługi, projektu lub wydarzenia. Za wyborem tego typu promocji przemawiają badania naukowe, które potwierdzają, że film znacząco wpływa na rozpoznawalność marki, a co za tym idzie, zachęca do zakupu promowanego produktu czy skorzystania z reklamowanych usług. Do innych korzyści filmów promocyjnych należy szeroki zasięg i publikacja produkcji w Internecie. To pozwala na dotarcie do potencjalnych klientów przy stosunkowo niskich nakładach finansowych.
Materiały video to jedna z najskuteczniejszych form komunikacji marketingowej. Są sytuacje, w których wideomarketing sprawdzi się znacznie lepiej niż inne formy marketingu. W jaki sposób wykorzystać filmy promocyjne – dlaczego warto je tworzyć? Jak filmy promocyjne i filmy reklamowe wpływają na promocję firm, produktów czy usług?
Według prognoz Google i Facebooka – w 2023 roku 88 procent ruchu w Internecie będą generowały filmy. Jest kilka znaczących argumentów potwierdzających te założenia:
- Filmy promocyjne i filmy reklamowe przekazują bardzo dużo treści, w bardzo krótkim czasie,
- Treści video to medium, które znacznie skuteczniej angażuje uwagę widza niż tekst pisany,
- Spoty promocyjne, filmy reklamowe znacznie skuteczniej wpływają na pozytywne decyzje zakupowe.
Filmy promocyjne – dlaczego warto je tworzyć?
Filmowe materiały reklamowe takie jak: spoty reklamowe, filmy promocyjne bez wątpienia są dźwignią napędową handlu i cały czas się rozwijają. Większość stacji telewizyjnych emituje przynajmniej 15-20 minut spotów na godzinę. Oznacza to , że na każde 10 godzin przypada ponad 3 godziny reklam. Reklamowe treści video w telewizji są wciąż skutecznym medium. Marketingowcy chętnie przeznaczają ogromne środki finansowe. Dlaczego? Ponieważ spoty reklamowe w istotny sposób wpływają na wyniki sprzedaży.
Internet daje możliwości reklamowania swoich produktów czy usług. Bez ponoszenia ogromnych nakładów finansowanych.
To prawdziwa rewolucja w świecie marketingu i reklamy. Dobrze dobra strategia reklamowa z wykorzystaniem filmów do mediów społecznościowych może skutecznie zaangażować emocje widza. Odbiorca zaangażowany emocjonalnie w opowiadaną historię jest skłony do podjęcia decyzji o zakupie lub wyborze określonego produktu. Dlatego realizując filmy promocyjne czy spoty reklamowe warto zwrócić uwagę na to czy przetestowane treści mają potencjał emocjonalny. Właśnie potencjał emocjonalny w istotnym stopniu wpływa na decyzje zakupowe.
Internet daje też szereg możliwości precyzyjnego analizowania prowadzonych kampanii reklamowych. Narzędzia monitoringu pokazują ilu widzów zobaczyło dany film. Jakie były ich reakcje. Dokładne analizy pokazują czy nasi widzowie zobaczyli cały film, czy tylko fragment. Czy podzielili się filmem ze znajomymi, a także czy odwiedzili stronę internetową produktu.